
ki jih je izdalo podjetje:
Naziv: Bogdan Mak, nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji
Naslov: Vodole 3b, 2229 Malečnik
Matična številka: 2511614000
Davčna številka: 96418702
Elektronski naslov: [email protected]
Telefonska številka: +386 51 472 554
(v nadaljevanju poimenovano: »Trgovec«)
1. SPLOŠNE DOLOČBE IN OPREDELITEV POJMOV
1.1. Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: SPP) urejajo poslovanje spletne trgovine in določajo pravice ter obveznosti med Trgovcem in kupcem.
SPP so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko in evropsko zakonodajo, vključno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR), ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
1.2. S spletno trgovino upravlja Trgovec - podjetje Bogdan Mak, nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Vodole 3b, 2229 Malečnik.
1.3. Kupec je oseba, ki v spletni trgovini izvede nakup.
Kupec je lahko:
- Potrošnik: fizična oseba, ki deluje za namene izven svoje poklicne, pridobitne ali poslovne dejavnosti,
- Ne-potrošnik: pravna oseba ali fizična oseba, ki deluje za namene svoje poklicne, pridobitne ali poslovne dejavnosti.
1.4. Blago je v ponudbi razdeljeno na:
- Digitalno blago: Elektronska vsebina, ki se dostavi izključno v elektronski obliki.
- Fizično blago: Materialni izdelki, ki so na voljo izključno za osebni prevzem pri Trgovcu.
Trgovec pošiljanja fizičnega blaga ne izvaja.
1.5. Kupca zavezujejo SPP, ki so javno objavljeni in veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da se je z njimi seznanil in jih sprejema.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ IN ODGOVORNOST PRODAJALCA
2.1. Trgovec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil celovite in razumljive informacije, ki vključujejo:
- Identifikacijo podjetja in vse kontaktne podatke (kot so navedeni v uvodnih določbah teh SPP).
- Ključne lastnosti blaga in storitev ter garancije in poprodajne obveznosti.
- Jasno navedbo cen, vključno z vsemi davki, dajatvami in morebitnimi stroški (npr. stroški hrambe v primeru opustitve prevzema).
- Izrecno določilo o prevzemu: Za fizično blago je možen izključno osebni prevzem na prevzemnem mestu.
- Načine plačila in postopek izvedbe naročila.
- Podatke o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe in izjeme od te pravice.
- Postopek obravnave pritožb in reklamacij.
2.2. Trgovec ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kupcu, ker Trgovcu ni pravočasno sporočil spremenjenih, točnih ali pravilnih podatkov (npr. napačen e-naslov za posredovanje digitalnega blaga).
3. PONUDBA CENE IN POTEK NAROČANJA
3.1. Cene so določene kot spletna cena in veljajo v trenutku oddaje naročila. So fiksne in vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
3.2. Prečrtana cena: Je najnižja cena, po kateri je Trgovec prodajal blago v 30-dnevnem obdobju pred uporabo znižane cene, v skladu z določili ZVPot-1.
3.3. Plačilna sredstva:
Trgovec omogoča plačilo na naslednje načine:
- Z nakazilom na račun Trgovca po ponudbi/predračunu.
- S plačilno oziroma kreditno kartico (naslednjih izdajateljev: ____) preko varnega spletnega vmesnika.
- Z gotovino ob osebnem prevzemu blaga pri Trgovcu.
Trgovec si pridržuje pravico do plačila po predračunu pri določenih, specifičnih naročilih.
3.4. Postopek oddaje naročila:
Naročilo je oddano, ko kupec izvede vse korake v spletni trgovini, potrebne za oddajo naročila. S tem se kupec zaveže k plačilu za naročeno blago ali storitev.
4. SKLENITEV IN IZPOLNITEV POGODBE
4.1. Sklenitev pogodbe:
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko Trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo z vsebino, ki potrjuje prejem naročila. Pogodba je shranjena na sedežu Trgovca in v morebitnem uporabniškem profilu kupca.
4.2. Dobavni rok:
Trgovec bo blago pripravil za prevzem (fizično) ali posredoval digitalno blago (elektronsko) v roku, ki je naveden ob artiklu ali v potrditvi naročila.
4.3. Posredovanje digitalnega blaga:
Digitalno blago bo posredovano na e-naslov kupca ali bo na voljo v njegovem morebitnem uporabniškem profilu. Trenutek, ko kupec dobi dostop do digitalne vsebine, šteje za trenutek dobave blaga.
4.4. Izdaja računa:
Račun bo izdan v elektronski obliki in poslan na e-naslov kupca po izpolnitvi naročila (prevzemu/posredovanju blaga). Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov.
5. OSEBNI PREVZEM IN RAVNANJE V PRIMERU OPUSTITVE DOLŽNOSTI PREVZEMA
5.1. Obveznost prevzema:
Kupec mora fizično blago prevzeti osebno na prevzemnem mestu, o katerem se dogovorita prodajalec in kupec, v delovnem času, ki je objavljen na spletni strani Trgovca, in v roku, ki ga Trgovec sporoči kupcu.
5.2. Tveganje in prevzem:
Nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja fizičnega blaga preide na kupca v trenutku osebnega prevzema ali v trenutku njegove zamude s prevzemom.
5.3. Ravnanje z neprevzetim blagom
Kupec je dolžan blago prevzeti v roku, določenem v obvestilu.
Po poteku tega roka Trgovec kupca pisno opozori in ga pozove k prevzemu v dodatnem roku, ki ne sme biti krajši od 8 dni.
Če kupec blaga ne prevzame niti v dodatnem 8-dnevnem roku, se šteje, da je blago opustil in da je s tem pogodba razvezana.
Trgovec ima pravico do povrnitve škode zaradi zamude in do kritja stroškov hrambe blaga po veljavnem ceniku Trgovca.
6. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
6.1. Pogoj odstopa:
Potrošnik (tj. fizična oseba, ki deluje za namene izven poklicne, pridobitne ali poslovne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od sklenitve pogodbe Trgovca obvesti o odstopu od pogodbe, brez navedbe razloga.
6.2. Postopek vračila fizičnega blaga:
Potrošnik mora Trgovca o odstopu obvestiti pisno na e-naslov [email protected] in blago vrniti osebno na prevzemno mesto Posestvo SONČNI RAJ, Vodole 3b, 2229 Malečnik v 14 dneh po sporočilu o odstopu.
6.3. Odgovornost potrošnika:
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica njegovega ravnanja v času od dobave do vračila blaga.
6.4. Stroški:
Potrošnika bremeni neposreden strošek vračila fizičnega blaga na prevzemno mesto Trgovca.
6.5. Vračilo kupnine:
Trgovec vrne prejeta plačila najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu in po prejemu vrnjenega blaga. Vračilo se izvede na enak način, kot je bilo plačilo prejeto, razen če se kupec strinja z drugim načinom in Trgovec zaradi tega ne nosi stroškov.
7. ODGOVORNOST TRGOVCA ZA NESKLADNOST BLAGA
7.1. Odgovornost za neskladnost:
Trgovec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja v času dobave in se pokaže v dveh letih od dobave.
7.2. Skladnost blaga:
Blago je skladno, kadar:
- Ustreza opisu, vrsti, količini, kakovosti, funkcionalnosti, kot je določeno v prodajni pogodbi.
- Ustreza namenom, za katere bi se blago iste vrste običajno uporabljalo, in ima pričakovano kakovost, trajnost ter varnost.
7.3. Dokazno breme in roki:
Če se neskladnost pokaže v prvem letu po dobavi, se domneva, da je blago neskladno že ob dobavi (dokazno breme Trgovca).
Če se neskladnost pokaže po enem letu, dokazno breme preide na potrošnika.
Potrošnik mora o neskladnosti obvestiti Trgovca v roku dveh mesecev od dneva odkritja neskladnosti.
7.4. Jamčevalni zahtevki potrošnika (po vrstnem redu):
- 1. stopnja: brezplačno popravilo ali zamenjava blaga (vzpostavitev skladnosti);
- 2. stopnja: znižanje kupnine ali odstop od pogodbe (vračilo plačanega zneska).
Med popravilom in zamenjavo izbira potrošnik (razen če je izbrani način nemogoč ali povezan z nesorazmernimi stroški).
Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
8. GARANCIJA
8.1. Garancija je pravica kupca do brezplačnega popravila v garancijskem roku, če blago ne izpolnjuje specifikacij, navedenih v garancijskem listu.
8.2. Garancija je veljavna ob predložitvi računa Trgovca.
8.3. Uveljavljanje garancije se praviloma izvaja neposredno pri pooblaščenem serviserju, katerega podatke Trgovec zagotovi na zahtevo kupca.
8.4. Blago, za katerega je Trgovec dolžan izdati garancijo ter pogoje garancije, določa zakon.
9. NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
9.1. Pravne osebe in fizične osebe, ki blago ali storitve kupujejo za namen njihove poklicne, pridobitve ali poslovne dejavnosti, nimajo statusa potrošnika (v nadaljevanju: pravne osebe).
9.2. Pravne osebe nimajo pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga.
9.3. Vračilo kupnine ali kupljenega blaga za pravne osebe ni možno, razen v okviru uveljavljanja garancije ali odgovornosti za neskladnost blaga.
10. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
10.1. Omejitev odgovornosti:
Trgovec si prizadeva za ažurnost podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne tehnične napake, izpade sistema ali zamude pri dobavi digitalnega blaga, ki so posledica višje sile ali okoliščin na strani tretjih oseb (npr. ponudnikov internetnih storitev).
11. POLITIKA ZASEBNOSTI
11.1. Splošno
Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z GDPR in ZVOP-2. Osebni podatki se obdelujejo izključno za namene izvajanja pogodb in komunikacije.
11.2. Uporaba osebnih podatkov
Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek;
- naslove za dostavo;
- podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
- geslo v šifrirani obliki;
- kontaktno telefonsko številko;
- državo bivanja;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.
11.3. Piškotki in IP naslovi
Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti.
Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta.
Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
11.4. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če komunikacija z uporabnikom preko telefonske pošte ne bo uspešna.
11.5. Izvajanje politike zasebnosti
Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine.
Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije.
Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini.
Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.
11.6. Pravica do preklica privolitve
Če ste kot uporabnik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu.
Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za uporabnika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec uporabniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. klub ugodnosti ali prilagojeno obveščanje).
11.7. Pravica dostopa uporabnika, na katerega se nanašajo osebni podatki
Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od upravljavca dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in informacije iz prvega odstavka 15. člena Splošne uredbe. Upravljalec zagotovi kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Skladno z 12. členom Splošne uredbe se informacije, zagotovljene na podlagi 13. in 14. člena, ter vsa sporočila in ukrepi, sprejeti na podlagi členov 15. do 22. in 34. člena, zagotovijo brezplačno.
Če so zahteve uporabnika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane zlasti ker se ponavljajo, lahko odvetniška družba:
a) zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva upravne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
b) zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Upravljavec nosi dokazno breme, da je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana.
Kadar uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, in če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače, se informacije zagotovijo v elektronski obliki, ki je splošno uporabljana.
V skladu s točko d) petega odstavka 14. člena Splošne uredbe posameznik ni upravičen do informacij o zbiranju in nadaljnji obdelavi osebnih podatkov v primerih, ko so bile upravljavcu zaupane informacije z namenom, da te ostanejo zaupni v okviru razmerja med odvetnikom in stranko ter po presoji uporabljeni v njeno korist.
11.8. Pravica do popravka
Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim. Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.
11.9. Pravica do izbrisa
Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, upravljavec pa ima obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar velja eden od naslednjih razlogov:
(a) osebni podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani;
(b) uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, prekliče privolitev, na podlagi katere poteka obdelava posebni vrst podatkov ali osebnih podatkov v zvezi s kazenskimi obsodbami in prekrški, in kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga;
(c) uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, obdelavi ugovarja, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi;
(d) osebni podatki so bili obdelani nezakonito;
(e) osebne podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom Unije ali pravom države članice, ki velja za upravljavca;
(f) osebni podatki so bili zbrani v zvezi s ponudbo storitev informacijske družbe iz člena 8(1).
Zgoraj navedeno ne velja, če je obdelava potrebna za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
11.10. Pravica do omejitve obdelave
Uporabnik ima pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:
(a) če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov,
(b) obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe,
(c) ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov,
(d) ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi;
11.11. Pravica do prenosljivosti podatkov
Uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posedoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga upravljavec, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar obdelava temelji na privolitvi posameznika ali na pogodbi, in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.
Pri uresničevanju pravice do prenosljivosti podatkov ima uporabnik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo.
11.12. Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu
Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot uporabnik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.
Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi. Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež.
Uporabnik ima pravico, da pisno na sedež podjetja ali po e-pošti na naslov: [email protected] zahteva dostop do podatkov, ki se nanašajo nanj. Na enak način lahko uveljavlja pravico do omejitve obdelave, izbrisa podatkov in prenosljivosti podatkov.
11.13. Dodatna pojasnila
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: [email protected]
12. PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV
12.1. Pritožbe:
Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in vzpostavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe se oddajo pisno na e-poštni naslov [email protected].
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
12.2. Izvensodno reševanje sporov (IRPS):
Trgovec ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
Vsekakor pa si Trgovec prizadeva za sporazumno reševanje sporov.
12.3. Platforma SRPS:
V skladu z zakonodajo Trgovec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
12.4. Pristojnost sodišča:
Spore, ki jih ne bo mogoče rešiti sporazumno, bo reševalo po zakonu pristojno
sodišče.
13. VELJAVNOST
Splošni pogoji poslovanja veljajo od 3.11.2025 dalje.
Uradno si zraven tudi ti 🤝
Če bereš tole, potem boš med prvimi, ki bodo izvedeli vse detajle o tem revolucionarnem projektu, kot ga še ni bilo v Evropi.
Ker trenutno še urejamo zadnje detajle, ti še ne morem izdati vsega.
POMEMBNO: Na tvoj email sem ti poslal še potrditveno sporočilo. Tja pa ti bom v naslednjih dneh in tednih pošiljal vse novice in dogajanje glede tega projekta.
Če bo šlo vse po planu, ti bom že v začetku novembra lahko izdal, kaj točno ta zadeva je, kako bo vplivala na vsakega Slovenca in Slovenko ter kako si lahko del tega tudi ti.
Se slišiva (in bereva) kmalu,
Bogdan Mak
© 2025 Piramida Energije | Splošni pogoji | Piškotki | Politika zasebnosti |